Monday, January 31, 2011

BEKE2422 - Assignment 1

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Kepada semua pelajar BEKE2422 sekelian. Bersama-sama ini dilampirkan salinan softcopy table yang saya bagi semasa assignment 1 hari tu. Kepada pelajar-pelajar yang nak buat correction dan susun semula jadual tersebut secara softcopy boleh download dari link di bawah. Berkemungkinan ianya berguna pada suatu hari nanti. Mana la tahu.

Sekian, terima kasih.

4 comments:

  1. salam en.
    saya student 2bekm..
    nk tanye saya xfhm function ro contoh macam soalan 13...
    die bagi beta..tp sya x pasti nk gune ro tu..

    ReplyDelete
  2. Salam student 2BEKM.

    Lain kali, ade eloknye juga awak perkenalkan diri. Saya nak tahu juga sapa gerangan yang bertanya. Berkenaan dengan function ro, sekiranye diberi dalam soalan, kena la ambil kira, tapi kalau x diberi, maknanya boleh lah diabaikan.

    Atau yang lebih tepat lagi, sebenarnya awak kena check sama ada condition ro > 10Rc dipenuhi atau tidak. Jika dipenuhi, boleh la diabaikan. Sekiranya tidak, kena la diambil kira semasa membuat calculation.

    Sekian, wassalam.

    ReplyDelete
  3. tanx encik..
    saya aziera,,untuk assgnment 2,saya xde pspice..
    kat mane saya nk download ye?

    ReplyDelete
  4. Aziera,

    Untuk assignment 2, saya tidak mensyaratkan pelajar untuk terhad menggunakan software pspice sahaja. Awak boleh gunakan apa-apa software yang sesuai untuk verify calculation awak. Tapi sekiranya awak nak pakai Pspice juga, boleh gunakan lab yang ada perisian tersebut atau pinjam dari kawan.

    ReplyDelete