Monday, July 12, 2010

Selamat Datang......

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Saya mengucapkan selamat datang kepada para pelajar subjek Eletronik Kuasa (BEKE2443) Sem I 2010/2011. Blog ini akan digunakan sebagai medium perhubungan antara saya dan pelajar-pelajar semua. Segala material yang digunakan dikelas nanti sama ada nota, soalan tutorial sehingga la ke tips soalan final akan saya sebarkan melalui medium ini. Saya berharap agar para pelajar dapat memanfaatkan kemudahan IT ini bagi tujuan peningkatan ilmu dan sahsiah pelajar semua. Diruangan blog ini ada ruangan chat yang saya sediakan dan sekiranya para pelajar terdapat kemuskilan atau sebarang pandangan, boleh la berhubung dengan saya melalui chat box tersebut. Saya sudahi dulu setakat ini semoga berjumpa lagi. Sebagai bingkisan awal, di bawah ini saya lampirkan link untuk mendownload perancangan mengajar untuk subjek ini pada semester ini dan nota untuk chapter 1. Untuk material-material lain akan saya uploadkan sedikit masa lagi kerana proses penambahbaikan sedang dijalankan.

Terima kasih

Perancangan mengajar :

http://www.ziddu.com/download/10676100/TeachingPlanBEKE2443semI10_11080710.docx.html

Nota chapter 1 :

http://www.ziddu.com/download/10675609/chapter1.zip.html

No comments:

Post a Comment