Tuesday, December 15, 2009

BEKE 1323 - Soalan Tutorial.

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Selamat datang kepada pelajar-pelajar subjek BEKE 1323. Saya rasa, ini kali pertama anda menjengah ke blogspot saya. Terima kasih saya ucapkan. Saya akan gunakan blog ini sebagai salah satu medium untuk menyampaikan apa-apa maklumat berkenaan subjek ini dari nota kuliah sehinggalah ke tip-tip final. Diharap kemudahan ini dapat digunakan sebaiknya oleh kita bersama untuk berkongsi idea dan maklumat. Untuk buah tangan pertama dari saya, saya lampirkan tautan untuk memuatturun soalan-soalan tutorial. Dalam fail tersebut mengandungi soalan-soalan tutorial yang insya allah akan digunakan sepanjang semester ini. Sekiranya ada penambahan, saya akan mengumumkannya di dalam kelas.

Terima kasih.

Tautan tutorial BEKE 1323;

http://www.ziddu.com/download/7744838/TutorialBEKE1323.zip.html

No comments:

Post a Comment